sobota, 20 września 2014

Z miłości do szarości



Cześć Dziewczyny
Dzisiaj ruszyłam w miejską dżunglę jako narzeczona Mr Grey'a. Było mi wygodnie, a jednak pomarańczowa bluzka grająca pierwsze skrzypce, wyraźnie przyciągała wzrok przechodniów.
Jako figura gruszki, prawie klepsydry ;) lubię podkreślać swoją talię.






 torebka Reserved
buty Crocs
bluzka F&F
ołówkowa spódnica made for Auchan
kardigan second hand

Kocham takie połączenia kolorów i form. Jak Wam się podoba? Czy lubicie taki casual style? Z racji, że jest to moja pierwsza sesja na potrzeby bloga, byłam jeszcze trochę nieśmiała, ale rozkręcam się :)

7 komentarzy:

  1. super stylizacja ;) uwielbiam szare rajstopy ;) zapraszam do obserwacji mojego bloga ;) http://adoremysize.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Dzisiaj właśnie znalazłam Twojego bloga, bo już jakiś czas Cię szukałam! Rozgość się u mnie:) ja mam świra na punkcie grubych rajstop.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w naszym blogerskim świecie :) Też bardzo lubię kryjące rajstopy, najbardziej czarne. Do niedawna chodziłam w nich nawet latem. Odkąd poznałam pewną tajemnicę, nałogowo chodzę bez. Zestaw ładny kolorystycznie. Nie jestem natomiast zwolenniczką wkładania bluzki do spódnicy a także takiej długości spódnicy. Jesteś młoda i śliczna i powinnaś spróbować krótszą.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam witam:) Chyba wiem o jaką tajemnicę chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle żeby nie powiedzieć całkiem całkiem ;-). Fajna stylizacja;ale mam jedną propozycję-dekolt przysłonić cienką apaszką zawiązaną w stylu ascott-ładnie wypełniłaby go stanowiąc dodatkową ozdobę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie stylizacja super!
    Jesteś prześliczna i w tej kolorystyce jest Ci baaaardzo dobrze:)
    zdecydowanie żadnych apaszek:))) idealny dekolt do sylwetki- plus size nigdy nic pod szyję, bo to dodaje kolejnych kilogramów i wygląda passe.
    Moja skromna sugestia- buty na podwyższeniu(obcas,koturn) i inna torebka:)
    ściskam ślicznotko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, dzięki za wszystkie uwagi i propozycje, każda jest dla mnie bardzo cenna:) Ciekawe jest to jak każda inaczej widzi jeden strój!

    OdpowiedzUsuń