poniedziałek, 10 listopada 2014

Perełek szukaj w męskiej szafie

Wpadły ostatnio w moje ręce przepiękne bordowe kozaczki, z niespotykanym wzorem. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Natychmiast rozpoczęłam natarcie na mą szafę w celu znalezienia czegoś do nich pasującego.
Nic nie wydało mi się wystarczająco dobre. Byłam gotowa rzucić się w szał zakupowy i przeczesywać sklepowe półki w poszukiwaniu bordowej bluzeczki. Jednak rozsądek walczył o swe miejsce. Dziś jest dzień przed świętem, jutro wszystko zamknięte, więc wszędzie pełno ludzi....wtedy kątem oka dojrzałam męską połówkę szafy i wciśnięty tam sweter. Tak oto powstała dzisiejsza stylizacja, luźna, idealna na kawę z koleżanką :)
Ps. mąż robiąc zdjęcia nie zauważył, że mam na sobie jego sweter (chyba go nie lubi :p)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz