czwartek, 1 stycznia 2015

Noworoczne postanowienia

Przy okazji poruszenia tematu o zabawie sylwestrowej, wplątał się temat noworocznych postanowień. Większość dziewczyn chciałaby schudnąć. Jedna nawet zwierzyła mi się, że wybiera się na badania tarczycy i hormonów, ponieważ udało się jej ostatnio sporo schudnąć, po czym przytyła 7kg w miesiąc.



 Słuchałam tego z ogromnym współczuciem. I dlatego, że nie udało się jej utrzymać wagi, i dlatego, że czułam jak bardzo jest ona zagubiona. Tak bardzo chciałabym jej pomóc, ale wiecie Dziewczyny...to tak nie działa. To, że ja coś wiem, bo przeszłam duchową przemianę związaną z moją wagą, nie oznacza, że komuś to przekażę, i tak oto cudownie uleczę mojego słuchacza.

 Piszę tutaj o różnych rzeczach z nadzieją, że komuś pomogę, ale nie wprost. Liczę, że pomogę komuś znaleźć swoją drogę, że sprowokuję którąś z Was do pogłębiania tematu, do poszukiwania sposobu na siebie. Dziewczyny, ja proponuję, byście jako postanowienie noworoczne przyjęły bardziej kochać siebie! To nie znaczy pozostać na zawsze size plus. To znaczy żyć zdrowo, robić sobie przyjemności nie związane z jedzeniem. Wtedy nie będziecie musiały wchodzić na tę piekielną maszynę zwaną wagą. Rozpieszczając swe zmysły i pogłębiając samoświadomość schudniecie na pewno. Nie rozpoczynajcie żadnych diet...może to zabrzmi dziwnie, ale one powodują tycie. Uważam, że gdyby nie wszystkie diety w moim życiu, nie byłabym dzisiaj otyła (efekt jo-jo). Kochaj siebie, spróbuj któregoś z moich sposobów na wewnętrzną walkę z chęcią podjadania  (pisałam o tym w październiku klik), szukaj też swoich sposobów. Zdrowe odżywianie, trochę ruchu i cierpliwość(której sama dopiero się uczę).

W 2015 roku życzę Wam dużo miłości do siebie i do innych, niech będzie dane tym którzy do czegoś dążą!









2 komentarze:

  1. Wspaniały, mądry wpis. Muszę dać do poczytania siostrze.
    Żeby tak jeszcze potrafić wcielić to w życie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że ktoś docenia moje wysiłki tutaj czynione! Hurra!

      Usuń