poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Życie jest piękne...bez względu na rozmiar!

Cześć Dziewczyny! Święta właściwie za nami...mam nadzieję, że odpoczęłyście i zrelaksowałyście się tak samo jak ja. Z naładowanymi bateriami ruszam w kolejne dni.
 Zazwyczaj nie oglądam telewizji, ale przy okazji bycia "w gościach" widziałam wywiad z Moniką Kuszyńską,
która w tym roku wystartuje w Eurowizji jako przedstawicielka Polski.




 Jestem pod wielkim wrażeniem tego w jaki sposób mówi ona o swojej niepełnosprawności, jakie ma podejście do swojego obecnego życia na wózku inwalidzkim. Mówiła, że przestała czekać z robieniem satysfakcjonujących rzeczy w życiu na moment w którym zacznie znów sprawnie chodzić. Od razu nasunęło mi się na myśl, że tak właśnie żyje mnóstwo z nas. Zrobię to, gdy schudnę. Kupię to, ubiorę to, gdy będę szczuplejsza. Życie ucieka, a my zamiast rozwijać się, czerpać satysfakcję, czekamy na czasy gdy pozwolimy sobie na przyjemności. Gdy według nas samych na nie zasłużymy. A gdyby tak już teraz zacząć żyć tak jak chcemy? Brać z życia to co ono nam przynosi, być otwartym, zadowolonym z siebie? Przecież na to zasługujemy...bez względu na to ile ważymy.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz