piątek, 8 maja 2015

Wspomnienia

Cześć Dziewczyny.
 Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o mojej przygodzie z człowiekiem, który postanowił odchudzać polaków.
Było to w 2012 roku. Zadzwoniła do mnie moja mama i zachęciła mnie do wysłania zgłoszenia do programu "chudniesz-wygrywasz zdrowie".
Bez większego namysłu wysłałam zgłoszenie, opisując w nim siebie i swoją sytuację.  Okazało się, że moje słowa trafiły w serce Pana Konrada Gacy i zostałam zaproszona do Lublina na casting (jako jedna z kilkudziesięciu osób, spośród tysięcy nadesłanych zgłoszeń).
               Na miejscu okazało się, że pomimo, że moja waga pokazywała trzy cyfrową liczbę, byłam jedną z najszczuplejszych. Zobaczyłam tam ludzi schorowanych i zniekształconych przez poważną otyłość. Poznałam również wspaniałych opiekunów i trenerów z tamtego ośrodka w Lublinie, oraz osoby, które już schudły pod opieką Konrada Gacy bardzo dużo kilogramów.




Program polegał na tym, że osoby najbardziej potrzebujące (wyselekcjonowanie podczas castingu) brały udział w wielkiej akcji odchudzania. Uczestnicy pozostawali pod ścisłą opieką dietetyków, trenerów i psychologów.


 Ja wprawdzie nie zostałam wybrana do dalszej części programu (ponieważ były tam osoby zdecydowanie bardziej potrzebujące niż ja), ale do dziś jestem pod wielkim wrażeniem panującej tam "odchudzającej" atmosfery :)
Program nie jest już kontynuowany, ale można wejść na stronę,  i zobaczyć na  czym obecnie polega system Konrada Gacy. W tej chwili zainteresowanie jest tak duże, że nie prowadzą oni nowych zapisów. Odchudzanie on-line polega na rozmowach skype z trenerami z ośrodka, i otrzymywaniu od nich jadłospisów oraz licznych porad.
Nie jest to post sponsorowany. Chcę tylko pokazać Wam Dziewczyny, że jeżeli czujecie się samotne w swoim "dużym" problemie, to wiedzcie, że tak na prawdę nie jesteście same. Istnieją osoby, które mogą bardzo inspirować i dodawać sił.
http://www.chudniesz-wygrywasz.pl/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz