czwartek, 18 czerwca 2015

Bądź taką, jaką chcesz być (cz. 2)

Co sprawia, że z zimowego ponuraka zamieniłam się w tryskającą energią dziewczynę?
Wszystko siedzi w głowie, i zależy od naszego nastawienia!
Jasne, że mogę siedzieć i narzekać. Ale mogę też znajdywać pozytywy w każdej chwili, i cieszyć się z nich. Mogę jeździć na rowerze, co wyzwala wyrzut ogromnej ilości endorfin. Wszystko się wtedy chce!


Mogę przyglądać się kołyszącym na wietrze liściom, zaraz przed wejściem do pracy. I wejść do niej już z pełnym uśmiechem. Jasne, że głodówka, którą przeszłam, oczyściła mnie i czuję się przez to lżejsza. Ale Ty też możesz to zrobić...
Odblokuj swoją energię! Ona musi płynąć, Twoja wewnętrzna rzeka musi być drożna. Jeśli coś jest dla Ciebie jak tama, przełam ją. Moją tamą były ograniczenia, które sama sobie nałożyłam (bo w tym wieku muszę to i to, a nie mogę tamtego)...Masz tak? Pomyśl o tym w tym tygodniu. To jaka w końcu chcesz być?

















1 komentarz:

  1. :-). Mam tylko jedno zastrzeżenie-szkoda że te spodnie nie są joggersami ;-); bo poza tym-wręcz idealne.
    Fajny pomysł miałaś z tą apaszką ;-).

    OdpowiedzUsuń