piątek, 12 czerwca 2015

Bądź taką, jaką chcesz być...

To, że masz parę kilogramów za dużo, nie oznacza, że jesteś nic nie warta. Przecież nasza tusza nie jest jedynym aspektem nas. Pomimo, że ludzie oceniają po wyglądzie, to od nas zależy, co będzie kryło się "za okładką".





        Ja mam 29 i pół lat. Nadal szukam siebie. Odkrywam, próbuję, błądzę i odnajduję. Raz chcę być delikatna, i kobieca, a raz marzy mi się tatuaż i rock&roll. Zastanawiałaś się kiedyś, jaka jesteś? Nie jaką Cię chcą, nie jaka powinnaś być! Tylko co Ci na prawdę w duszy gra....
        Po pierwsze kim są Twoi przyjaciele? Jakie są Twoje relacje z partnerem, ludźmi?
Po drugie, co lubisz robić? Sport daje Ci satysfakcję? A może nieźle rysujesz/malujesz? Chodzi mi o uzdolnienia, to co Ci na prawdę wychodzi. Nie wiesz? Może warto tego w sobie poszukać...spróbuj różnych rzeczy...jest lato i duuużo możliwości.
        Po trzecie, tajemnicze hasło świata mody: wyraź siebie, poprzez swój strój. Stwórz swój styl, charakterystyczny dla Ciebie. Noś się tak, żeby inni wiedzieli, że taka jesteś, to lubisz, i czujesz się dobrze ze sobą!
























3 komentarze:

  1. :-) jedyna rzecz do której mam zastrzeżenie-i to tylko drobne-to spodnie; co byś powiedziała na takie:
    http://www.johnnywas.com/clothing/bottoms/edwin-silk-pant.html
    albo:
    http://www.trenery.com.au/shop/womenswear/clothing/pants/silk-pull-on-pant-60171836
    no i ;-):
    http://www.gilt.com/brand/catherine-malandrino/product/1070464831-catherine-malandrino-monika-silk-track-pant?origin=cat
    Bez wątpienia bardzo fajna jest koszulka i sandałki; dobry pomysł miałaś też z tym kapeluszem ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kapelusze to moja miłość :)

      Usuń
    2. :-) a pomysl jak fajnie wygladalby w polaczeniu z tymi sandalkami; tą bluzeczka i luźnymi haremkami..:-)

      Usuń