niedziela, 28 czerwca 2015

Targi size plus w Katowicach

Dziewczyny, na prawdę inicjatywa Targów skierowanych dla kobiet noszących większe rozmiary to super sprawa!  Były już organizowane w Warszawie, a dzisiaj przyszedł czas na Katowice.



Luźna atmosfera, wszyscy uśmiechnięci, mnóstwo cudnych ciuszków, to jest to co niedźwiadki lubią najbardziej. Chyba pierwszy raz byłam w miejscu, w którym przez myśl mi nie przeszło, że nie będzie mojego rozmiaru. To na prawdę relaksujące uczucie!







Ja byłam na targach około dwóch godzin i mam wrażenie, że z każdą chwilą przybywało osób.
Spodobało mi się, że wystawcy prezentujące swoje kolekcje pokazali na prawdę kolorowe ubrania, w ciekawych fasonach, z przeróżnych, modnych materiałów. Owszem, były również tradycyjne kroje i kolory, ale nie przypominały w żaden sposób pokutnych worków. Wszystko pięknie skrojone, nic tylko brać :)
Poniżej prezentuję się Wam Dziewczyny w propozycjach wybranych firm:


Moda Size Plus Iwanek (ta piękna spódnica jest już moja) www.modasizeplus.pl





Projektantka Marzena Efir  Dwie wisienki na torcie :)




Młodziutka marka Zoyka  (Porwałam ten kombinezon ze sobą. Jest piękny! Dziękuję)



Marka Blue Shadow i obłędne spodnie z ich kolekcji






Biust i Gust  ciekawa propozycja z kolekcji. Biała koszula (świetnie uszyta i dobry materiał) i dresowe spodnie.


16 komentarzy:

  1. :) Bardzo ładnie wyglądasz! :) Szkoda, że tak daleko... bo byłabym tam dziś razem z Wami! :) Kolekcje wspaniałe, jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, kiedyś się na pewno spotkamy. Czuję to :)

      Usuń
  2. Cóż post "lekko" reklamowy więc tym razem nie skomentuję żadnej z Twoich stylizacji.
    Zresztą niezbyt mnie przekonują tego typu firmy. Moim zdaniem wystarczy dobra krawcowa i porządny wykrój żeby mieć fajny ciuszek.
    Mam tylko uwagę formalną odnośnie "wisienek z lublina"-akurat też stąd jestem, jakiś czas temu zamierzałam coś u nich uszyć i...bez problemu znalazłam lepszą krawcową w lepszej cenie i dużo szybciej realizującą moje zamówienie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni zestaw świetny. Bluzka z pierwszej fotki zaś szczególnie.
    Jednak to właśnie osoba modelki jest autorką sukcesów tych ciuszków. Kto inny mógłby nie wyglądać w nich najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Jednocześnie zwróciłaś uwagę na bardzo istotną sprawę. To ciuch jest dla człowieka a nie na odwrót :)

      Usuń
  4. Wow super super! Najbardziej podoba mi się pierwsza propozycja ale wszystkie sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ten wlos! Nowy look super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwszy i ostatni zestaw wymiatają! Pięknie, kobieco, seksownie. BTW fajny blog, będę częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też byłam i mogę wszystko potwierdzić. Było cudownie, pierwszy raz czułam sie rewelacyjnie przymierzając tyle ciuchów i wiele z nich było za dużych hihi jakie to miłe uczucie ;) stylizacje fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona blogiem dopiero teraz odkrywam ze my kobiety plus rozwijamy się, przy okazji chciała bym zapytać czy prezentowane marki mają swoje strony internetowe szczególnie marka Zoyka czy firma posiada sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nad każdym zdjęciem dałam link do sklepu. Zoyka dopiero się rozwija, może napisz do nich na fb. Cieszę się, że blog Ci się podoba :)

      Usuń