czwartek, 16 lipca 2015

Kto Ci to powiedział, że nie możesz?

To, że mamy trochę kilogramów za dużo oznacza, że nie możemy cieszyć się tym co daje nam świat?
Mam schować się w domowym zaciszu i udawać, że mnie nie ma? Ano nie...jasne, że kilogramy sprawiają trudność i ograniczają. Zdradzę Wam w tajemnicy, że
moim marzeniem jest taniec na szarfie.




Pierwszy raz zobaczyłam taki wyczyn w programie "mam talent" i zakochałam się. O ile na szarfie tańczyć nie będę (również z powodu braku poczucia rytmu) to robię inne rzeczy, które wydawały by się trudne przy mojej wadze.
Nie sztuką jest być szczupłym i przejechać 25km na rowerze. Ja czuję się z siebie dumna! Dałam radę. Nie ważne w jakim czasie, ale dałam radę. Czasami tylko się wydaje, że czegoś nie możesz...











4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój na quada kontrowersyjny, bo zostałam postawiona przed faktem - wsiadaj tu i teraz i jedziemy 😊 Miło mi że doceniasz moje słowa. Dziekuję.

      Usuń
  2. Cóż to za oryginalny kask? Wygląda trochę jak ta maska z Milczenia Owiec:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na motor / quada mają chronić również twarz

      Usuń