sobota, 15 sierpnia 2015

1000 kroków, które zmianiają moje życie

Jak wiecie z lipcowego posta, ostatnio nabrałam kilka nadmiarowych kilogramów. Szukając sposobu na ich zrzucenie, natrafiłam na sport szczególnie dedykowany osobom ze znaczną nadwagą.



Nordic walking

 Dzisiaj chciałam Wam z całego serca polecić tę formę ruchu, ponieważ ją sprawdziłam. Nie wymaga żadnej kondycji. Możemy chodzić w swoim tempie, nawet pomimo słabych stawów kolanowych, używając kijków uruchamiamy również górne partie mięśni. Kije kosztują kilkadziesiąt złotych, a spacer możemy wykorzystać na rozmowę z towarzyszem, lub na samotne rozmyślanie.

Uwaga! To uzależnia :)

Bądźmy wysportowanymi XL-kami. Obiecuję, że jest to tak popularna forma ruchu, że nikt się za Wami nie obejrzy, i nikt się Waszym widokiem nie zdziwi.
Załączam film instruktażowy, dzięki któremu ja nauczyłam się nordic walkingu w ciągu godziny.













3 komentarze: