niedziela, 30 sierpnia 2015

Gryź to

Wakacje to magiczny czas, kiedy zaczynasz zauważać zjawiska, o których nie miałaś pojęcia. Dajmy na to: zachód słońca. Nawet "nie wiedziałam", że istnieje. Podczas wakacji zachwycałam się nim wielokrotnie. Po powrocie zwróciłam nawet uwagę, że w Katowicach zachodzi kilkanaście minut wcześniej niż w Chorwacji.

 Zwróciłam też uwagę na inną rzecz. Jem bardzo szybko.




 Połykam jedzenie, prawie bezwiednie. Od dzisiaj postaram się delektować tym co jem. Doszukałam się informacji, że każdy kęs powinno się gryźć 100 razy. Najpierw spróbuj liczyć. Z czasem sama będziesz wiedziała kiedy jest ok.
Warto spróbować, dlatego że dostarczając pokarm wolniej do żołądka, Twój ośrodek sytości w mózgu szybciej orientuje się, że jest najedzony. W tak prosty sposób możemy schudnąć. Wysiłkiem jest jednak zmienić swoje przyzwyczajenia....

















2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krojony chleb jest dla ludzi...to nie wstyd go kupować Kochana. Takie rzeczy są po to, by z nich korzystać. Zgadzam się, że wszyscy żyjemy szybko, i jeszcze musi być w miarę tanio. Też wciąż mam wrażenie, że ciągle pracuję. Albo domowe obowiązki, albo w pracy ;( Pytanie, czy możemy to przeskoczyć, i w tym całym chaosie zadbać o siebie? Za pomocą małych kroczków, które składają się w całość? Staram się wierzyć, że tak....

      Usuń