sobota, 5 września 2015

Nie wszystko jest takie idealne!


Post ten powstał dzięki rozmowie z Mają. Okazało się, że tak jak ja, czuje presje z powodu pięknych zdjęć pokazywanych w sieci. Na facebooku same piękności z ciałem jak Chodakowska, na Instagramie wszyscy ćwiczą, zdrowo się odżywiają, żyją świadomie.


Patrzę na to wszystko i buduje się we mnie przekonanie, że mi nie wyszło. Tylko, czy aby te wszystkie "Chodakowskie" pokazują wszystko? Może i zdjęcia są piękne...pozycja z zakresu jogi, miseczka owoców z płatkami owsianymi. Tylko nie widać, że ta sama osoba ma spieprzony związek, pies kuleje, a dziecko nie chce iść dziś do przedszkola.

Pomyślałam, że ja też może Was tak omamiam? Ale tak na prawdę też miewam gorsze dni. Pamiętajcie, że nie jestem tu po to, żeby wywołać Wasze poczucie winy, bo mam coś, czego nie macie...













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz