niedziela, 4 października 2015

Przepis na dojrzałość

Zawsze wiedziałam, że żeby schudnąć, trzeba do tego dojrzeć. Zawsze wiedziałam też, że tej właśnie dojrzałości mi brakuje.






To jak pieczenie ciasta:

 Potrzebne składniki:
-świadomość, że to co jemy jest naszą decyzją

-umiejętność spoglądania w dal i dostrzegania tam tego głównego celu

-umiejętność radzenia sobie ze stresem i świadomość co nas relaksuje

-świadomość, że sterujemy sobą, i możemy kontrolować swoją wagę. To nie jest jakaś magiczna siła która dzieje się poza nami!

-wiedza, skąd wzięła się nasza nadwaga. Które przeżycia i emocje nas do niej zaprowadziły?

Świadomość i umiejętności miksuj ze sobą na gładką masę. Na koniec dodaj  jeszcze trochę świadomości ubitej do konsystencji piany. Delikatnie wymieszaj. Piecz godzinę w temperaturze 180 stopni. Po wystygnięciu oprósz odrobiną wiedzy. Bon apetit!

Wbrew pozorom, do tak prostych rzeczy trzeba dojść samemu. Odchudzanie to niezwykle samotny proces. Nikt za Ciebie nic nie zrobi, nie może się odbywać, bo ktoś Cię motywuje. Ta siła musi płynąć od Ciebie, jeśli ma być długofalowa!

Jestem niezmiernie ciekawa czy macie swój przepis na dojrzałość? Czym ona dla Was jest?












5 komentarzy:

  1. Fajny ubiorek, tylko buty bym zmieniła. Dojrzałość? To u mnie cenienie tego co się ma, póki się jeszcze to ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zdjęcie od góry jakie mordercze spojrzenie hehe :D Hmmm dojrzałość polega na powiedzeniu "TAK" z taką radością jaką dziecko mówi "NIE" ... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe życie jestem na diecie ŻP (żryj połowę) raz jest dobrze raz gorzej czasem myślę że tyję od samego powietrza ale nie poddaje się jest ok .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Duża dojrzałość :) Dużo dystansu do siebie a co ważniejsze do opinii innych o Tobie :) Jestem dużżżżżżżżżżżżżżo starsza i długo się uczyłam Tego co Ty już masz :) Pozdrawiam i mocno ściskam
    wiedzmanaszydelku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Są dla mnie bardzo ważne.

      Usuń