środa, 2 grudnia 2015

Wielka dupa

Zaszedł mnie od tyłu, gdy stoję w kuchni, robiąc kanapki. Chwyta mocnym, męskim uściskiem moją talię, całuje delikatnie w szyje, jedną ręką gładząc pierś. Robi mi się ciepło. Czuję jak przywiera do mnie swoim ciałem. Jego ręka schodzi coraz niżej, aż do pośladka.  CHLAST!  Wymierza mi siarczystego klapsa w prawy pośladek, który faluje jeszcze przez sekundę...

-Ha! Ale urosła!- krzyknął triumfalnie, a mnie zalała fala niedowierzania.

 Zanim zdążyłam się odwrócić, wyszedł z kuchni.

-Jak to urosła?- mamroczę - przecież ćwiczę!




Idę do lustra, zdejmuję spodnie, by przyjrzeć się pośladkom. Z obserwacji wynika, że wszystko w normie. Jakie były, takie są. Ściągam majtki. Dotykam, miętoszę. Cóż...wszystko wygląda jak zawsze!

-Google! Google mi wszystko powiedzą! Wpisuję hasło: rosnące pośladki po ćwiczeniach...
-19 sposobów na jędrne pośladki,
-jak kształtowac pośladki...
Nic.

-Allegro! Wpisuję: majtki zmniejszające pośladki. Nie ma takich! Chryste!

Podchodzę do K. ze zwieszoną głową.
-życie jest niesprawiedliwe. Ćwiczę, stosuję dietę a ty twierdzisz, że mam wielką dupę!
-yyy jjaa? Ja nic nie gadałem!
-w kuchni gadałeś. Chlasnąłeś mnie w poślad i powiedziałeś, że mam wielką dupę. Powiedziałeś, że urosła! - mam łzy w oczach, trzęsie mi się broda...
-aaa w kuchni....wreszcie podnosi głowę znad komputera - miałem na myśli, że się podniosła, a nie że urosła. Podniosła się kobieto. Fajna jest. - kiwa potakująco i chwyta mnie obiema rękami za pośladki. Łzy same lecą po moich policzkach...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz