sobota, 30 kwietnia 2016

Majówkowa reaktywacja!

Cześć!
Dawno mnie tu nie było. Nie będę Was zanudzać tłumaczeniami jak i dlaczego, a od razu przystąpię do odnowienia naszych relacji!
Napływ wiosennej pogody inspiruje. Mam nadzieję, że znowu mi zaufacie, i będziecie zaglądać na mojego bloga z takim samym przekonaniem co wcześniej :)
A u mnie wieeeele się zmieniło!




Schudłam już 11kg. Ale bez obaw, nadal mieszczę się w przedziale size plus i w takich tematach nadal zamierzam się wypowiadać. Właściwie sama dzięki tej sesji przekonałam się jak teraz wyglądam, gdyż nie widzę po sobie radykalnej zmiany. Zupełnie zmieniłam styl życia na dużo bardziej aktywny, otwarty i zdrowszy! W tym roku stawiam na bardziej sportowe stylizacje. Od kilku dni mam zupełnie inną niż zawsze fryzurę. Także Dziewczyny, witam po przerwie i zapraszam do oglądania!

spodnie: C&A sprzed kilku lat
sweter: F&F ten sezon
buty, apaszka: second hand
torba: reserved ten sezon









5 komentarzy:

  1. Jak to, nie widzisz radykalnej zmiany? Jest wręcz piorunująca. W pierwszej chwili nawet Cię nie poznałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę u siebie zmiany, bo widzę się codziennie. Mózg ludzki działa w ciekawy sposób, i oszukuje...aczkolwiek te zdjęcia uświadomiły mi zmianę. Oczywiście widziałam, że wszystko jest na mnie za duże, nawet bielizna. Ale jednak myślenie o sobie jako o kimś ze sporą nadwagą - zostało.

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz.. ale ta fryzura jest jak na mój gust jakaś za bardzo udziwniona..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze jestes,slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, luźna stylizacja...ciekawe są też okularki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń